Дистанційне навчання: травень

Дорогі учні!

Для того щоб під час карантину час не витрачався марно виконуємо завдання!

Цікавий ресурс з математики для учнів початкових класів!

Математичні ігри направлені на індивідуальний темп вивчення предмета кожною дитиною до кінця навчання в початковій школі. Завдання мають практичну спрямованість, враховується індивідуальна траєкторія розвитку учня. Мінус один - сайт для російських шкіл , переклад не завжди вдалий.


Перейти до ресурсу Matifik Зайдіть, виберіть 3 клас, грайте, самостійно перевірте результати.

22.05.2020

Трудове навчання

Аплікація за власним задумом "Я люблю літо"


Математика

Використайте код 1639064 відкривши посилання.

http://join.naurok.ua/

Природознавство
Тема: Шкіра. Кровоносна система.
21.05.2020


Українська мова
Повторення: правопис префіксів

Образотворче мистецтво 

http://motivazsjanova.blogspot.com/p/3.html

Англійська мова 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  

http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 

 

20.05.2020

Математика

Контрольна робота

Використайте код 2759673 відкривши посилання.

http://join.naurok.ua/

Фізкультура

Руханка

18.05.2020

 Англійська мова

http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 

Природознавство

Підручник ст. 155-156

Контрольна робота

Використайте код 614806  відкривши посилання.
http://join.naurok.ua/

Українська мова

Ст 164, вправа 395


Математика

Задачі 1034, 1035

15.05.2020

Трудове навчання

Аплікація на вільну тему(використовуємо долоньки






Природознавство
Травна система людини ст 149-154

14.05.2020

Використайте код 371061  відкривши посилання.
http://join.naurok.ua/

Математика(Для тих, хто не встиг виконати вчора)

Використайте код 168973  відкривши посилання.
http://join.naurok.ua/

Математика

Образотворче мистецтво 

http://motivazsjanova.blogspot.com/p/3.html

Українська мова
Підсумкова контрольна робота. Диктант.


13.05.2020
Українська мова
Ненаголошені "е" "и"

Використайте код 608172  відкривши посилання.
http://join.naurok.ua/

Математика

Використайте код 932496  відкривши посилання.
http://join.naurok.ua/

Літературне читання

Чому рипить сніжок?

А й справді, чому рипить сніжок? Не знаєте? То я вам розповім.

Якось ішов лісом Дід Мороз. Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок, а мішок з гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться, аж під ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до нього та й питає: «Чому це ти, буханчику, плачеш?» а той, схлипуючи, відповідає: «Заблукав, додому ніяк не втраплю!»

Здивувався дідусь: отакої, заєць – і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все ще схлипуючи, куцохвостий розповів старому свою пригоду.

Уранці він гуляв з братиками та сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з розгону в снігові кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав постріл. Зайчата кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик, якого й зустрів Дід Мороз…

Добрий дідусь заспокоїв малюка, і вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже зібралися його братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже ходили шукати свого найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він живий. Ото радощів було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!

Дідусь привітав усю заячу родину з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій морквині. А на прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що сніжок рипітиме. Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».

Як сказав, так і сталося: відтоді сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних звірів про небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь Струтинський)

1 варіант

1. До якого жанру належить прочитаний твір?

А казка

Б вірш  

В оповідання

2. Чому зайчик заблукав у лісі?

А хотів знайти Діда Мороза

Б втікав від мисливця

В шукав поживу

3. Хто повернув зайчика додому?

А лісник

Б мисливець

В Дід Мороз

4. Чому рипить сніжок?

А вітає звірів з приходом зими

Б попереджає звірів про небезпеку

В радує звірів красивим звуком

5. Запиши відповідь на запитання одним словом.

Що Дід Мороз ніс у мішку?

Чому зайчик плакав під ялинкою?

Коли зайченята гуляли на галявині?

Які гостинці роздав Дід Мороз зайчикам?

6. Випиши з тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті слово «зайчик».


12.05.2020
                       Українська мова

Використайте код  195599 відкривши посилання.

                              Математика

Контрольна робота. Усні обчислення.

Використайте код 743806  відкривши посилання.

 Англійська мова

http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 


                           Фізкультура

08.05.2020 
                         Українська мова
Повторення: головні і другорядні члени речення.
Підручник ст 34-35 повторити правила.

Виділіть головні та другорядні члени в кожному реченні.
Реве та стогне Дніпр широкий, сердитий вітер завива
Усе буйніше розквітала весна.
Пропливають зорі України над моїм розчиненим вікном. Пролісок пробив листок торішній
Веселе сонечко ховалось у веселих хмарах весняних.
Використайте код 415616  відкривши посилання.

                        Математика 
Готуємось до контрольної роботи(усні обчислення)
139+45=
92-58=
300-126=
325+262=
40*3=
180:3=
18:5=
134*4=
230*3=
26:2=
48:3=
600:300*10=

                       Трудове навчання
Тема: листівка до Дня Перемоги
Фото на Viber

07.05.2020

Українська мова

Завдання від Дрозд Надії Іванівни

3 клас
Для тих, хто любить українське слово
  1. Визнач вид речення за метою висловлювання.
Журавлі, навесні повертайтеся в рідні краї!
а) розповідне б) питальне в) спонукальне
2. Познач речення, в якому є звертання.
а) Не хилися. Явороньку, ще ж ти зелененький.
б) Зелені явори схилили віти до води.
в) Учися, дитино, бо вчитися треба.
3. Вибери кінцівку до прислів’я
Не буде з швачки багачки, ….
а) а ти дороге, що доброго майстра.
б) а він в плач.
в) а з ткача багача.
4. Познач рядок слів, у яких змінилося тільки закінчення.
а) лісовий, ліч, лісник, лісочок
б) лісок, підлісок, лісове
в) лісник, лісником, ліснику, лісника
5. Познач рядок з іменниками тільки середнього роду.
а) жабеня, земля, плече, річка
б) Пилипко, озеро, вікно, лото
в) життя, яблуко, пташеня, лоша
г) дитина, вітерець, ягня
6. Познач іменники, які пишуться з -и-
а) д…ректор г) к…шеня
б) г…рбарій ґ) оч…рет
в) бр…гада д) ап…льсин


7. Вибери спільнокореневі прикметники до слова голос
а) голосний г) голосити
б) голосок ґ) голосненько
в) голосистий
8. Підкресли ті прикметники, які підходять за змістом до загадки:
Гостроносий і (невеликий, дрібний, маленький)
(сірий, попелястий), тихий і (добрий, незлий).
Вдень ховається. Вночі йде шукать собі харчі.
Весь з ( тоненьких, нетовстих) голочок.
Як він зветься? …
9. Познач кількість дієслів часу в тексті:
Сонце гріє, вітер, віє, а вода тече.
Наша мати – криниченька
Золоту сорочку тче.
А в тій золотій сорочці, як маля.
Буде красуватися, буде усміхатися вся земля.
а) 4 б) 6 в) 8
10. Пронумеруй слова за алфавітом.
Щавель, гусінь, диктант, метелиця, єнот, артист, вересень, варення, вінок, виноград, вулиця, в’янути. 

Літературне читання

                               Контрольна робота 
                      Робота з літературним твором

Уважно прочитайте текст.

                                                Прогаяний день

Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...»
Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.
Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.
Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.
Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
От що таке прогаяний день.
( 326 слів).
В.Сухомлинський
Виконайте завдання в зошиті.
  1. Обери жанр прочитаного твору.
  1. Легенда.
  2. Оповідання.
  3. Казка.
  1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
  1. «Усна народна творчість».
  2. «З любов’ю до рідної землі».
  3. «Бджола мала, а й та працює».
  1. Фразеологізм «байдики бити» означає:
  1. працювати;
  2. сміятись;
  3. лінуватися.
  1. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
  1. Усе добре у свій час.
  2. Згаяного часу і конем не доженеш.
  3. Гуляй, дитино, поки твоя година.
  1. Встанови відповідність між словом та його значенням.
    Гаяти час виоране поле.
    Тік
    будівельний робітник.
    Рілля марнувати, витрачати даремно.
    Муляр місце для просушування зерна.
  2. Продовж речення.
    Ходімо, сину, ..............тобі, що люди.................за той день, що ти................... .
  3. Віднови послідовність подій у тексті.
    Петрик задрімав.
    Сонце вже серед неба.
    Результати плідної праці людей за день.
    Петрикові нічого показати.
    Мама дала доручення Петрикові.
  4. Які поради ти можеш дати Петрикові? Запиши.


Фізкультура

                            Англійська мова

http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 


Образотворче мистецтво 

http://motivazsjanova.blogspot.com/p/3.html

06.05.2020

    Українська мова


Мовна тема «Дієслово»

Контрольна робота

1.Вибери і запиши ряд, у якому записані дієслова.

А) малювання, біг, політ;
Б) намальований, забіганий, перелітня;
В) малювати, пробігла, полетять.

2.Випиши ряд, у якому дієслова подано в початковій формі.
А) летить, ховає, говорить;
Б) летіла, ховала, говорила;
В) летіти, ховати, говорити.
3. Вибери і запиши ряд, у якому є антонім до дієслова спати.
А) засинати;
Б) прокидатися;
В) відіспатися.

4. Визнач і запиши рядок, у якому подано дієслова майбутнього часу.
А) мрію, співають, бажає;
Б) мріяла, співало, бажав;
В) мріятиму, співатиму, буду бажати.

5. Запиши дієслова минулого часу та визнач їх рід.
Розповідала, слухав, відповідало, грав.
6. Запиши дієслова в теперішньому часі.
Пригощав, заглядатиме, пригріє, розмалює, всміхнувся, прикрашала.

7. Прочитайте прислів'я. Встав частку не та запиши речення.
___ хвали себе сам, нехай тебе люди похвалять.
Знання за плечима ___ носити.

8. Спишіть текст, ставляючи дієслова у дужках в потрібну форму.
(Настати) справжня весна. Сонце (посилати) на землю тепло. Із півдня (повернутися) перші птахи. Молоденька травичка (переливатися) смарагдовим блиском. Яскраве світло (заливати) все навколо. Радісне життя (веселити) серце.

Математика

1004

Записуємо так: 1/10 від 1 год = 60 : 10 = 6
Використайте код 678424  відкривши посилання.


Англійська мова

http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 


05.05.2020


                       Українська мова
Готуємось до контрольної роботи.
Дієслово


1.Що означає дієслово?
а) назву предмета; б)дію предмета; в) ознаку предмета.

2.Підкресли дієслова.
Сонце заходить, гори чорніють,
Пташечка тихне, поле німіє.

3.Добери до дієслів форми майбутнього та теперішнього часу.
Розказав –
пішов -

4.Випиши дієслова минулого часу і визнач їх рід.
Якось ішов лісом дідусь Іван. Стомився, присів на пеньок відпочити. Білочка стрибнула з гілки на гілку. Маленьке зайченятко сховалося під кущем.


5.Від поданих дієслів у неозначеній формі утвори дієслова минулого часу за допомогою префіксів і запиши їх.
Писати, рубати, вчити, думати. 

6. Складіть речення з двома дієсловами (на вибір).


                            Математика
Знаходження цілого за його частиною.
Щоб знайти ціле число потрібно величину частини числа помножити на знаменник.
Наприклад: знайти число, якщо 1/4 дорівнює 15, для цього потрібно 15 * 4 = 60
Вправи 1015, 1016, 1020.
Розвязати приклади 
48 * 4 =
316 * 3 =
180 : 3 =
117 : 9 =
72 : 12 =
68 : 17 =
64 : 16 =
54 : 18 =



                       Основи здоров'я

http://moskalenko-liubov.blogspot.com/p/blog-page_19.html

          Завдання від педагога-організатора

https://smileshcool.blogspot.com/2020/05/blog-post.html?m=1

                         Фізкультура







04.05.2020

                          Математика 
Порівняння частин
Запам'ятай: щоб порівняти два дроби, зверніть увагу на знаменник. Чим більший знаменник - тим менша частина.

Задачі: 973(усно), 975, 980, 985, 986.


Використайте код 484363 відкривши посилання.

                       Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html 


                      Українська мова

Повторення: Що ми знаємо про будову слова
Вправа 397 - виконати тест в зошиті
Вправа 398 
Використайте код 887703 відкривши посилання.



Комментариев нет:

Отправить комментарий