Дорогі учні!
Цікавий ресурс з математики для учнів початкових класів!
Математичні ігри направлені на індивідуальний темп вивчення предмета кожною дитиною до кінця навчання в початковій школі. Завдання мають практичну спрямованість, враховується індивідуальна траєкторія розвитку учня. Мінус один - сайт для російських шкіл , переклад не завжди вдалий.
22.05.2020
Використайте код 1639064 відкривши посилання.
Образотворче мистецтво
http://motivazsjanova.blogspot.com/p/3.html
Математика
Контрольна робота
Використайте код 2759673 відкривши посилання.
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Використайте код 614806 відкривши посилання.http://join.naurok.ua/
Українська мова
Ст 164, вправа 395
Математика
Задачі 1034, 1035
14.05.2020
Використайте код 371061 відкривши посилання.http://join.naurok.ua/
Образотворче мистецтво
http://motivazsjanova.blogspot.com/p/3.html
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
13.05.2020
Використайте код 608172 відкривши посилання.http://join.naurok.ua/
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Використайте код 932496 відкривши посилання.http://join.naurok.ua/
Чому рипить сніжок?
А й справді, чому рипить сніжок?
Не знаєте? То я вам розповім.
Якось ішов лісом Дід Мороз.
Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок, а мішок з
гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться, аж під
ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до нього
та й питає: «Чому це ти, буханчику, плачеш?» а той, схлипуючи, відповідає:
«Заблукав, додому ніяк не втраплю!»
Здивувався дідусь: отакої, заєць
– і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все ще схлипуючи,
куцохвостий розповів старому свою пригоду.
Уранці він гуляв з братиками та
сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з розгону в снігові
кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав постріл. Зайчата
кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик, якого й зустрів
Дід Мороз…
Добрий дідусь заспокоїв малюка, і
вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже зібралися його
братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже ходили шукати свого
найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він живий. Ото радощів
було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!
Дідусь привітав усю заячу родину
з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій морквині. А на
прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що сніжок рипітиме.
Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».
Як сказав, так і сталося: відтоді
сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних звірів про
небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь Струтинський)
1 варіант
1. До якого жанру належить прочитаний твір?
А казка
Б вірш
В оповідання
2. Чому зайчик заблукав у лісі?
А хотів знайти Діда Мороза
Б втікав від мисливця
В шукав поживу
3. Хто повернув зайчика додому?
А лісник
Б мисливець
В Дід Мороз
4. Чому рипить сніжок?
А вітає звірів з приходом зими
Б попереджає звірів про небезпеку
В радує звірів красивим звуком
5. Запиши відповідь на запитання одним словом.
Що Дід Мороз ніс у мішку?
Чому зайчик плакав під ялинкою?
Коли зайченята гуляли на галявині?
Які гостинці роздав Дід Мороз зайчикам?
6. Випиши з тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті
слово «зайчик».
Математика
Використайте код 743806 відкривши посилання.
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
08.05.2020
Українська мова
Повторення: головні і другорядні члени речення.
Підручник ст 34-35 повторити правила.
Готуємось до контрольної роботи(усні обчислення)
139+45=
92-58=
300-126=
325+262=
40*3=
180:3=
18:5=
134*4=
230*3=
26:2=
48:3=
600:300*10=
Трудове навчання
Тема: листівка до Дня Перемоги
07.05.2020
Українська мова
- Визнач вид речення за метою висловлювання.
Літературне читання
Прогаяний день
Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...»
Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.
Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.
Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.
Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
От що таке прогаяний день. ( 326 слів).
- Обери жанр прочитаного твору.
- Легенда.
- Оповідання.
- Казка.
- У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
- «Усна народна творчість».
- «З любов’ю до рідної землі».
- «Бджола мала, а й та працює».
- Фразеологізм «байдики бити» означає:
- працювати;
- сміятись;
- лінуватися.
- Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
- Усе добре у свій час.
- Згаяного часу і конем не доженеш.
- Гуляй, дитино, поки твоя година.
- Встанови відповідність між словом та його значенням.
Гаяти час виоране поле.
Тік будівельний робітник.
Рілля марнувати, витрачати даремно.
Муляр місце для просушування зерна. - Продовж речення.
Ходімо, сину, ..............тобі, що люди.................за той день, що ти................... . - Віднови послідовність подій у тексті.
Петрик задрімав.
Сонце вже серед неба.
Результати плідної праці людей за день.
Петрикові нічого показати.
Мама дала доручення Петрикові. - Які поради ти можеш дати Петрикові? Запиши.
Фізкультура
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Українська мова
Контрольна робота
1.Вибери і запиши ряд, у якому записані дієслова.
Математика
№1004
Англійська мова
http://svitenglishteacher.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Українська мова
Готуємось до контрольної роботи.
6. Складіть речення з двома дієсловами (на вибір).
Математика
Знаходження цілого за його частиною.
Щоб знайти ціле число потрібно величину частини числа помножити на знаменник.
Наприклад: знайти число, якщо 1/4 дорівнює 15, для цього потрібно 15 * 4 = 60
Вправи 1015, 1016, 1020.
Розвязати приклади
48 * 4 =
316 * 3 =
180 : 3 =
117 : 9 =
72 : 12 =
68 : 17 =
64 : 16 =
54 : 18 =
Основи здоров'я
http://moskalenko-liubov.blogspot.com/p/blog-page_19.html
Завдання від педагога-організатора
https://smileshcool.blogspot.com/2020/05/blog-post.html?m=1
Фізкультура
04.05.2020
Математика
Порівняння частин
Запам'ятай: щоб порівняти два дроби, зверніть увагу на знаменник. Чим більший знаменник - тим менша частина.
Задачі: 973(усно), 975, 980, 985, 986.
Комментариев нет:
Отправить комментарий